Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

RECENZJA-PUDRY (RÓŻE) SENSIQUE

Witam Was dziewczynki!!!
Dzisiejszego dnia pomyslałam sobie,że opiszę  Wam dwa pudry firmy SENSIQUE. Pierwszy MATT FINISH POWDER a drugi SUMMER BRONZE. Kupiłam je w drogerii NATURA. Były tanie-więc postanowiłam je wypróbować. I okazało się,że nie ma tragedii,szału też nie -ale są godne polecenia :).





Zacznę od PUDRU PRASOWANEGO MATUJĄCEGO





Lekki  puder o jedwabistej konsystencji. Nowoczesna formuła wzbogacona o olejki jojoba i aloe vera oraz składniki absorbujące. Matowi skórę, nadaje jej zdrowy wygląd i chroni cerę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Idealny do korygowania makijażu. Dostępny w 4 odcieniach.

Jak dla mnie jest naprawdę fajny-  wydajny, dobrze matowi (niestety co 3-4 godziny trzeba ponowic aplikację), gdy dobierze sie odpowiedni odcień na twarzy wygląda bardzo naturalnie, nie robi maski. Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Natomiast pudełeczko jest dośc słabe,nie ma lusterka i aplikatora (no ale czego spodziewać sie po  tak niskiej cenie).

moja ocena: 7/10
cena produktu: ok.8zł
pojemność: 12g



PUDER SUMMER BRONZE (RÓŻ)




Hipoalergiczny puder z witaminą E oraz naturalnymi filtrami UV. Delikatnie rozświetla skórę i nadaje jej satynowe wykończenie. Nie zawiera parabenów.

Ogólnie rzecz biorąc kolorek fajny,drobinki ładnie się mienią na twarzy, tylko podczas aplikowania strasznie się sypie. Raz się nabiera go za dużo,a  raz za mało. Kupiłam go jako róż do policzków,tak mi doradzili w naturze, lecz nie był to trafny wybór. Wydaje mi się ,że do zaznaczania kosci policzkowych lepsze są jednak matowe róze niz te z rozswietlające. Zapach ma przyjemny,opakowanie dosc nietrwałe i nudne.

moja ocena: 6/10
cena produktu: ok. 8zł
pojemność: 7,5g


 A jak jest u Was? Miałyście te pudry? Mnie do ich kupna skłoniła niska cena i powiem Wam,że nie żąłuję. Za taką kwotę to mogą zaszczycać moją kosmetyczkę "swoją osobą"  :) 
Ale róz do kosci policzkowych i tak mam zamiar kupić nowy. Macie jakieś propozycje? Jaki według Was jest godny polecenia??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz