Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

ezebra- DROGERIA INTERNETOWA (markowe kosmetyki w najniższych cenach w kraju)- ZAPRASZAM!!!!!!!!!!!

Witam serdecznie po długiej przerwie!!!! Oj długo mnie nie było- dłuuuugo, no ale zdarzają się w  życiu takie sytuacje, na które nie mamy żadnego wpływu i niestety musialam się z nimi zmierzyć "sam na sam"!!! Nie miałam jak tu do Was zaglądać-ale już jestem i powoli mam zamiar nadrabiać swoje zaległości!!!! 

Zacznę od tego,że jakiś czas temu dostałam odpowiedz od drogerii internetowej ezebra (markowe kosmetyki w najniższych cenach w kraju), w której zaproponowali mi moją pierwszą współpracę!!! Jestem z niej bardzo dumna-postaram się bardzo rzetelnie podejść do sprawy i każdy otrzymany kosmetyk opiszę Wam z jak największą starannością i oczywiście zgodnie z własnym sumieniem. Na samym początku zaznaczam, że nie mam zamiaru chwalić kosmetyku, ponieważ dostałam go za darmo!!! Jeżeli okaże się bublem, to niestety ale tak go opiszę a jeżeli sprosta moim oczekiwaniom to jak najbardziej -napiszę o nim pochlebną recenzję!!!! 

I  nadszedł ten dzień - otrzymałam swoją malusią, śliczniusią paczuszkę. A w niej dwa kosmetyki pełnowymiarowe i dwie próbeczki. Trzy kosmetyki znanej i dobrej firmy MANHATTAN i czwarty również lubiany kosmetyk marki ASTOR. I oto one: 










1. Lakier do paznokci MANHATTAN- 7ml





2. Cień do powiek MANHATTAN (Mat Effect)




3. Błyszczyk do ust MANHATTAN (Long Lasting Gloss Glide)- 5ml




4. Cienie do powiek ASTOR  (Eyeshadow Pallet Demo)- tester





Od jutra zabieram się za testowanie, więc za jakiś czas zapraszam na recenzję a tymczasem zaglądnijcie i sami zobaczcie jakie PROMOCJE przygotowała dla Was DROGERIA ezebra!!! 
Serdecznie polecam!!!






51 komentarzy:

  1. te cienie od Astora są piękne, pięknie lśnią :-) i kolorki zdecydowanie dla mnie - bo tylko takie używam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko takich neutralnych kolorkow używam!!!! Te Astor-a rzeczywiście mi podpasowały :)

      Usuń
  2. Te cienie są ładne!
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) Fajne kosmetyki, chętnie poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje pierwszej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i love their production, but it is so suck tht they do not sale it in korea http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje współpracy :) Ja mam błyszczyk z Manhattanu i jestem baaardzo zadowolona; )

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wspolpracy ;)) . mam ten blyszczyk, ale oddałam mamie - wolę pomadki . Jej podpasowal ;)
    obserwuję , loveandvanillascent.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny jest ten lakier :)

    Oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam błyszczyk i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie najlepsze ;)
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o proszę jakie fajne produkty otrzymałaś. :)
    Długo czekałaś na podarunek od nich?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    Zapraszam do zabawy
    http://pattartdesign.blogspot.com/2013/09/candy-z-okazji-100-tnego-posta.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kolorki:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie podobają mi się te cienie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :) Dodaje do obserwowanych i zapraszam na rozdanie u mnie! ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne cienie! przy okazji zapraszam na rozdanie cieni i pomadek Sephora na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki całkiem fajne ;) No i blog bardzo fajny i ciekawy :)

    Pozdrawiam.
    Zapraszam do siebie: dzeejlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mistakes are a part of being human. Appreciate your mistakes for what they are: precious life lessons that can only be learned the hard way. Unless its a fatal mistake, which, at least, others can learn from.
    Girls Biathlon Games

    OdpowiedzUsuń
  20. może kiedyś skorzystam ;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! ;) jeśli możesz to kliknij w duży napis "BLUZA TUTAJ, PROSZĘ O KLIKNIĘCIA" w najnowszej notce :) byłabym wdzięczna!
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasem z tej drogerii korzystam ale tylko jeśli chodzi o kosmetyki, które już znam :) Natomiast wszystkie szampony, balsamy, pasty do zębów itp. kupuję w Supplite i muszę przyznać, że jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć ! Bardzo spodobał mi się ten post !
    Mam nadzieję że utrzymasz taką tematykę postów Kochana!
    Od dzisiaj czekam na nowe i obserwuję !:*
    Mam nadzieję że wpadniesz do mnie ! <3

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow such great and effective guide
    Thank you so much for sharing this.
    Thenku Again

    OdpowiedzUsuń
  24. Smadav 2020 | Download Smadav - Smadav 2020 First, you might want to stop by the official Net website to download and install Smadav. At this time, the language in the location is Indonesian but it is not anxious, the link behind the download is received in the appropriate sidebar so as not to miss. The Best antivirus 2020 windows

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.smadav2020.me/2019/09/download-smadav-antivirus-2019.html

      Usuń
    2. www.smadav2021.me | Smadav 2021 does not require to update as frequently as different antiviruses. Smadav 2021 is not as well depending on the virus signature/database, nonetheless, it is extra reliant on the discovery strategies of habits, heuristics, and whitelisting. Smadav 2021 Download

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Actually Good & Very useful Publish. Hold Rising. BSNL sim ka number.

    OdpowiedzUsuń
  27. SSC Full From

    धन्यवाद, इस पोस्ट को हमारे साथ साझा करने के लिए । आपकी इस पोस्ट से हमने बहुत कुछ सीखा है । ऐसी ही जानकारी आगे और भी हमारे साथ शेयर करते रहिएगा

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for sharing valuable post. I have tried to write something please suggest some edits : Canara Bank Mini Statement

    OdpowiedzUsuń
  29. Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information

    OdpowiedzUsuń
  30. This is extremely helpful info!! Very good work. Everything is very interesting to learn and easy to understand. Thank you for giving information.
    Buy Instagram Followers India

    OdpowiedzUsuń
  31. this is the one i am searching in google to read, if you wish to Most expensive perfume in UAE check our website. we are the best perfumes seller and manufacturer in UAE.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey, I like this and its helpful for me and i appreciate your work & Hope to see more post In future Buy Instagram Followers In Delhi

    OdpowiedzUsuń