Obserwatorzy

wtorek, 26 lutego 2013

BALSAM DO UST- IVES ROCHER

Cześć dziewczyny!!! Coś ostatnio opuszczam się z pisaniem postów-chyba dopadła mnie jakaś przedwiosenna chandra. Po prostu mam już dość tej zimy, tych kurtek, szalików, czapek-żeby wyjść z córcią na spacer i zapakować ją w to wszystko, to potrzeba stalowych nerwów!!! Ale na swoje usprawiedliwienie mam to,że czytałam i aktywnie uczestniczyłam w Waszych postach. Uwielbiam je przeglądać i komentować. Bardzo dużo ciekawych rzeczy sie tu dowiaduje... :)
No ale teraz do rzeczy, ostatnio nigdzie nie wychodziłam na jakies kosmetyczne zakupy i nie mam nic nowego, więc postanowilam opisac Wam recenzję ostatnio kupionego :

BALSAMU DO UST IVES ROCHER.





OPIS PRODUCENTA:
Balsam do ust delikatnie odżywia usta, nadając subtelny połysk.Testowany pod kontrolą dermatologiczną.   Z olejkiem z migdałów. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Bez parabenów.  Dostępny w odcieniach: subtelna malwa, subtelna róża i subtelna morela.

ja posiadam subtelną morele




Efekt dla urody
Balsam do ust delikatnie odżywia usta, nadaje subtelny połysk

Składnik aktywny
Olejek z migdała o właściwościach ochronnych i odżywczych.

Zalety produktu
Delikatna, aksamitna konsystencja, nie klei się.
Apetyczny i delikatny zapach.

Stosowanie
Nakładać bezpośrednio na usta za pomocą aplikatora.

 Cena: 11zł / 7ml

MOJA OPINIA:
Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to strasznie małe opakowanie. Wydaje się że balsamu starczy na dwie aplikacje i na tym koniec. Ciężko go okreslić- ponieważ nie jest to ani balsam ani błyszczyk. Zaraz po nałożeniu mamy fajny połysk  niestety po jakiś 10 minutach już znika i trzeba nałożyć następną warstwe. Jedynym plusem balsamu jest to że się nie klei- tego nienawidzę w błyszczykach. Niestety usta po nim nie są nawilżone jak zapewnia nas producent. A co do koloru, ja posiadam subtelną morelę. W  opakowaniu jest  ciepły, brzoskwiniowy kolor, natomiast na ustach staje się praktycznie niewidoczny. Na zdjęciu powyżej są nałożone ze trzy warstwy balsamu a  zdjęcie poniżej, zrobione jest po kilku minutach-jest już go o wiele mniej. Uważam, że nie jest to produkt godny polecenia-ja już Wiem, że wiecej go nie kupię :(


5 komentarzy:

  1. Jeden z gorszych produktów tej firmy, bardzo lubie ich żele pod prysznic, kremy, perfumy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie!!! A żele do ciała mają naprawdę fajne :)

      Usuń
  2. nie próbowałam ale widzę ze nie warto

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja go raczej nie kupię, za taką cenę można mieć 2 dużo lepsze balsamy/błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń