Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

YVES ROCHER-ZAWITAŁ DO MOJEGO DOMU

Witajcie. Jakiś czas temu zamówiłam kilka kosmetyków z firmy Yves Rocher- skusiłam się bo mięli fajne promocje i dawali kilka gratisów. Dzisiaj listonosz przyniósł mi zgrabną paczuszkę, a w niej moje wyczekane kosmetyki :). Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tą firmą. Owszem słyszałam o niej ale nigdy nie używałam ich produktów.  Teraz postanowilam je wypróbować. Zobaczymy co się okaże-jestem dobrej mysli. Teraz Wam przedstawię moje nowe nabytki :)

  •  KOSMETYCZKA (GRATIS)
  • 3 ŻELE DO KĄPIELI
  • TONIK NAWILŻAJĄCY
  • KREM NAWILŻAJĄCY (GRATIS)
  • ŻEL DO MYCIA TWARZY
  • TUSZ DO RZĘS (GRATIS)
  • BŁYSZCZYK DO UST
  • BALSAM REGENERUJĄCY USTA
  • MAŁY KREM NAWILŻAJĄCY  15ml (GRATIS)



LINIA HYDRA VEGETAL

Czerpie swoje nawilżające właściwości z soków drzewa klonowego. Wyjątkowe połączenie soków roślinnych z klonu z Kanady i niebieskiej agawy z Meksyku pozwala stworzyć naturalne rezerwy wilgoci w skórze. Soki te są źródłem natychmiastowego oraz dogłębnego nawilżenia ze względu na bogatą zawartość cukrów, minerałów, osmolitów, a także ze względu na zdolność docierania do różnych warstw naskórka. Dzięki temu skóra jest nasycona, intensywnie i długotrwale nawilżona, piękna i promienna.


  • TONIK NAWILŻAJĄCY- Przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji, uzupełnia demakijaż, skóra jest nawilżona i zrewitalizowana,  przywraca skórze blask.
  • ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY- Usuwa makijaż i zanieczyszczenia, skóra jest oczyszczona i świeża.
  • AKSAMITNY KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY 24h-  Intensywnie nawilża skórę przez 24h, skóra odzyskuje komfort i jest widocznie bardziej elastyczna, skóra jest pełna blasku.




ŻELE DO CIAŁA

Smakowicie pachnące żele pod prysznic Yves Rocher to skuteczna pielęgnacja skóry połączona z niezwykłą przyjemnością dla zmysłów. Oryginalne zapachy natury zabiorą Cię w podróż po całym świecie. Zanurz się w aromacie pomarańczy wprost z Florydy lub doenergetyzuj swoje ciało, dzięki zielonej meksykańskiej cytrynie. Każdy żel pod prysznic to wędrówka w najodleglejsze zakątki naszego globu.
  • ŻEL POD PRYSZNIC KWIAT LOTOSU Z LAOS
  • ŻEL POD PRYSZNIC BAWEŁNA Z INDII
  • ŻEL POD PRYSZNIC Z OWOCEM GRANATU Z HISZPANII 




BALSAM DO UST

  • Balsam do ust delikatnie odżywia usta, nadaje subtelny połysk (SUBTELNA MORELA)



TUSZ DO RZĘS (zdjęcie ze strony Yves Rocher )


  • Ekstremalnie pogrubione rzęsy, uwodzicielskie spojrzenie. 


BALSAM DO UST

  •  Balsamy do ust o działaniu odżywczym, nawilżającym i regenerującym na bazie aktywnych składników roślinnych (JA MAM REGENERUJĄCY)


Jak już przetestuję to recenzję oczywiście napiszę, a czy Wy coś możecie powiedzieć o tej firmie? Miałyscie już z nią kontakt? Jakie kosmetyki od nich posiadacie?  Jak Wasze odczucia co do nich????  Dużo pytań-wiem, ale strasznie jestem ciekawa Waszego zdania.




I NA KONIEC WAŻNA INFORMACJA ZMIANA W MOIM PROFILU TERAZ JESTEM MAŁGORZATA G




19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ich żele z serii Ogrody Świata, ich zapachy są czarujące!

    OdpowiedzUsuń
  2. również pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje,dziekuje... i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten tusz- jeden z lepszych tuszy jakie miałam:)Niedługo napiszę też o nim u siebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest ok tylko strasznie drogi.... i (niestety ma dużo opinii negatywnych wsrod blogerek)

      Usuń
  4. Żele z YR są świetne! Fajnie się pienią i cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te żele :)

    pozdrawiam z MK

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo! :) :*
    A ja nic z YR nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. zaszalałaś na tych zakupach ! <3
    Sama muszę kupić coś z tej firmy :)

    www.paintless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. żel do twarzy ten sam wlasnie koncze ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja lubie rochera ale kremy maja dosc przecietne...tzn te co ja miałam...ogolnie oceniam firme tak na 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale muszą cudownie pachnieć! :D

    http://linde-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam owoc granatu- żel, bardzo go lubiłam. Kwiat lotosu; z tej serii kuleczkę, a tusz mam inny, ale nie przepadam za nim. Pozdrawiam ciepło....malinowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej interesuje mnie ta linia hydra! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś szampony i żele z YR, pamiętam że pięknie pachniały...

    OdpowiedzUsuń